9 Mayıs 2010 Pazar

Ben geldim diye gidiyorsanız, ayıp ediyorsunuz

bi arkadaş tavsiyesi ile geldiğim blog dünyasında ilk gözüme takılan, bloglarını kapatan insanlar oldu. ne oluyor beyler, bayanlar, ben geldi m diye mi gidiyorsunuz? hani tamam serseriyimdir biraz, olur olmaz konuşurum da kimseye bir zararım da yoktur yani. hevesim kursağımda kaldı resmen. bir kaç yazı yazıp, bi arkadaşa bakıp gidecektim ben, oturun oturduğunuz yerde yahu.

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

eğleneceyiz galiba. şu ana kadar yazdıklarına bakılırsa.. devam et böyle. keyifli bir yolculuğa hoşgeldin sazan efendi.

s'@zan €fendi dedi ki...

merhaba Neslihan. eğlenelim bence de. burda birilerini hoşbulmak ne güzel bir şey. thanks.

Ms. Muffins dedi ki...

Bu aralar cok kesat buralari. Herkes friendfeed,twitter'a falan sardi. Yazan 3-4 kisi var artik. Kalan saglar bizimdir ^.^

 

Design By:
SkinCorner